Een eigen Brand Store
met al jouw branded
artikelen & promoties
op één plek?
De B-store is een besteloplossing voor organisaties en overheidsinstellingen
met meerdere vestigingen, die nationaal of internationaal opereren. Deze
'Brand' Store biedt een gepersonaliseerd inkoopplatform waarbinnen jouw organisatie huisstijlproducten centraal kan inkopen.
Het voordeel: geen onnodige voorraden en altijd inzicht in jouw POS,
drukwerk, bedrijfskleding en/of promotionele artikelen!
Artikelen die altijd in lijn zijn met de huisstijl van jouw bedrijf én gunstig en efficient inkopen
zijn de grote voordelen van een eigen promoshop.
Bekijk onderstaande video's voor een korte introductie of scroll door voor meer uitleg!
De besteller krijgt toegang tot een eigen (digitaal) productassortiment. Elk product wordt getoetst aan en uitgevoerd conform de huisstijlregels, jouw corporate identity en/of merkrichtlijnen.
Jij kiest wat het best inzetbaar is. Een (deel) van het assortiment kan je op voorraad leggen, zodat je snel kunt laten uitleveren. Daarnaast is het mogelijk om je in te schrijven op een productie en bij voldoende animo gaat de productie van start. Kies je niet voor een voorraad, dan wordt iedere order geproduceerd en binnen een vastgestelde levertermijn uitgeleverd. Door een koppeling te maken met jouw inkoopplatform of jouw budgetten worden de fiatteringsrichtlijnen nageleefd. Via het dashboard heb je inzicht in al jouw orders.
Bestelgemak staat voorop. Door de juiste afstemming met jouw inkoopprocessen werkt het platform zonder enige uitleg. Inkoopmedewerkers hebben er geen omkijken naar en de gebruikers worden stap voor stap door de bestelling geholpen, zodat jouw promotionele producten naar tevredenheid geleverd worden.
IN EIGEN HUISSTIJL
Herkenbaar voor je complete organisatie. REALTIME DASHBOARDS
Actueel inzicht in alle bestelstromen.
WORKFLOW FACTURATIE
Bepaal zelf de facturatiestromen.
WORKFLOW BESTELLINGEN
Richt je eigen bestelproces in met of zonder voorraad.
INKOOPSOFTWARE INTEGRATIES
Eenvoudig te koppelen met andere softwarepakketten.
RECHTENTOEKENNING
Bepaal de rollen per gebruiker.
OUTSOURCEN
Je bepaalt zelf wat je uitbesteed: assortiment-, voorraadbeheer en/of distributie.
Binnen het inkoopplatform kan een kernassortiment worden opgenomen en op voorraad worden gehouden bij onze fulfilmentpartner. Ook kan er worden gewerkt met een digitaal productassortiment, wat na bestelling geproduceerd wordt. De bestelling kan per gebruiker geplaatst worden en om schaalvoordeel te behalen en animo te meten kan er door meerdere gebruikers worden ingeschreven. Dit voorkomt financieringsrisico’s en kans op verspillingen. Het assortiment blijft hierdoor flexibel. Bovendien kan er altijd snel uit grote Europees beschikbare voorraden geleverd worden.